Motivul ciudat pentru care LIDL a început să-și amendeze clienții. Mulți au spus că nu se vor mai întoarce

de: Ozana Mazilu
02 02. 2024

Într-un episod incredibil la un magazin Lidl din Germania, un pensionar a fost sancționat pentru că suma pe care a cheltuit-o în magazin a fost sub 200 de lei (34 de euro). Iată care e motivul.

De ce a fost amendat pensionarul la Lidl

Astfel, deși a petrecut mai puțin de 90 de minute în parcarea supermarketului, acesta a primit o amendă de 35 de euro.

Schimbările recente din regulamentul Lidl Germania au adus cu sine noi cerințe pentru clienți. În timp ce în trecut, priorității de dreapta erau acordate și în parcările fără reguli specifice, o hotărâre recentă a Curții Federale de Justiție a Germaniei a eliminat această practică.

Mai exact, potrivit noilor reguli, clienții care nu cheltuie un anumit prag minim în magazinul Lidl trebuie să plătească pentru timpul petrecut în parcarea sa. În acest caz, parcarea este gratuită doar pentru cei care cheltuiesc între 50 și 100 de euro, iar cei care nu ating acest prag sunt supuși amenzilor pentru timpul excedentar petrecut în parcarea magazinului.

Vezi și: Secretul produselor din Lidl România. De ce sunt mai ieftine decât în alte magazine

Și în Anglia, aceeași poveste

În context similar, în Lidl Anglia, politica de amenzi este aplicată și acolo. Karen Grant, din Birmingham, Anglia, a fost amendată pentru că a rămas zece minute mai mult în parcarea supermarketului după ce a făcut mai multe cumpărături.

Ca referință, LIDL este un lanț internațional de magazine cu sediul în Germania, cunoscut pentru conceptul său de supermarketuri discount care oferă o gamă variată de produse la prețuri competitive. Cu filozofia lor „calitate pentru toți”, LIDL a devenit o alegere populară pentru consumatorii care caută produse alimentare proaspete și de calitate la prețuri accesibile.

Vezi și: Cel mai cumpărat aliment de români de la Lidl, Kaufland, Mega Image. Ai fi surprins să afli care este și de ce